مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-19اقتصادي

نامه انجمن صنایع لبنی به رییس جمهور برای ابلاغ قیمت جدید لبنیات


دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی در نامه ای به رییس جمهور اعلام کرد اگر قیمت جدید فرآورده های لبنی تصویب ابلاغ نشود، واحدهای لبنی با دامداران براساس قانون تجارت رفتار و به صورت توافقی اقدام به خرید شیرخام و تعیین قیمت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دبیر انجمن صنایع فرورده های لبنی ایران امروز در نامه ای به رییس جمهور خواستار رفع بلاتکلیفی واحدهای تولید لبنی شدند.

انجمن صنایع فرآورده های لبنی در این نامه بیشتر به عدم افزایش قیمت محصولات لبنی پس از تصمیم شورای قیمت گذاری برای افزایش قیمت شیرخام به 6 هزار و 400 تومان تاکید کرده و خواستار تصویب و افزایش قیمت جدید شده اند.

در این نامه آمده است: پس از گذشت چهارماه از آغاز سال 1400 و مکاتبات مکرر و برگزاری جلسات متعدد و متضرر شدن واحدهای لبنی از عدم تعیین تکلیف قیمت شیرخام و فرآورده های لبنی، امنیت شغلی و معیشت صدها هزار کارگر و خانواده هایشان به مخاطره افتاده است.

مسئولین محترم با بلاتکلیف نگه داشتن قیمت گذاری شرکت های تولید لبنی را به ورشکستگی سوق داده و با بی توجهی به قانون تجارت چه مصیبت ها که بر سر تولیدکنندگان این کشور وارد نیاورده اند.

لذا چنانچه سریعاً قیمت شیرخام و فرآورده های لبنی تصویب و ابلاغ نگردد، بالاجبار واحدهای لبنی عضو این انجمن با تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انجمن صنایع لبنی به رییس جمهور برای ابلاغ قیمت جدید لبنیات

نامه انجمن صنایع لبنی به رییس جمهور برای ابلاغ قیمت جدید لبنیات