مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-19سياسي

گام سوم فهما تربیت نیروی هنرمند متعهد و انقلابی در مساجد است


حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد در سال 1400، گام سوم فهما را تربیت نیروی هنرمند متعهد و انقلابی در مساجد خواند.

- حجت الاسلام والمسلمین ارزانی با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد در سال 1400، گام سوم فهما را تربیت نیروی هنرمند متعهد و انقلابی در مساجد خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، به مناسبت فرارسیدن ایام پر برکت ذی الحجه، گردهمایی سه ساعته با موضوع تبیین و تشریح برنامه های ستاد فهما در سال 1400، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، معاونین و دبیران مناطق ستاد فهما صبح روز دوشنبه 28 تیرماه در سالن شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با برقراری ارتباط مجازی با مدیران استانی و دبیران مناطق برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در این گردهمایی با بیان اینکه فضای کنونی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فضایی همدلانه است، اظهار کرد: همکاران انقلابی و متعهد در ستاد مرکز و استان ها فعالیت حداکثری داشته و این سلسله فعالیت ها منجر شد تا ستاد هماهنگی کانون های مساجد در میان همه معاونت ها، سازمان ها و ادارات وابسته به وزارت فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام سوم فهما تربیت نیروی هنرمند متعهد و انقلابی در مساجد است

گام سوم فهما تربیت نیروی هنرمند متعهد و انقلابی در مساجد است