مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-19اقتصادي

درخواست معافیت مالیاتی صادرکنندگانی که تعهد ارزی خود را انجام داده باشند


رییس کل سازمان امور مالیاتی در نامه ای به وزیر اقتصاد خواستار معافیت مالیاتی صادرکنندگانی شد که تعهد ارزی صادرات سال 97 خود را بعد از تاریخ 30 دی ماه 98 انجام داده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیدعلی پارسا رییس سازمان امور مالیاتی در نامه ای به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی پیشنهادی برای معافیت مالیاتی صادرکنندگان متعهد به برگشت ارز خود ارائه کرد.

در این نامه آمده است: در مورد تمدید مهلت بازگشت ارز صادرکنندگان سال 98 تا پایان آبان سال 99 به منظور برخورداری حداکثری صادرکنندگان از نرخ صفر مالیاتی و استرداد مالیات و عوارض ارزش افزوده که مورد توافق قریب به اتفاق اعضای کمیته اقدام ارزی نیز بوده در بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1397 تا 1400 مصوب کمیته ماده 2 موضوع صورتجلسه چهاردهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به تصویب نرسیده است.

در این نامه آمده است: اهداف اقتصاد کلان کشور در مورد تأمین منابع ارزی مورد نیاز برای واردات از محل صادرات غیرنفتی محقق شده است به نحوی که هدف گذاری 56 درصدی بازگشت ارز ناشی از صادرات سال 97 که در اولین بسته سیاستی چگونگی بازگشت ارز و نحوه به صورت تجمعی و ماهانه به سازمان مالیاتی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معافیت مالیاتی صادرکنندگانی که تعهد ارزی خود را انجام داده باشند

درخواست معافیت مالیاتی صادرکنندگانی که تعهد ارزی خود را انجام داده باشند