مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-19اقتصادي

تمهیدات اجرایی شهرداری بجنورد برای عید قربان


معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: به منظور حفظ بهداشت محیطی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کووید 19نیازمند تشدید نظارت ها در نحوه عرضه دام درشهر برای عید قربان هستیم.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: به منظور حفظ بهداشت محیطی به ویژه در ایام همه گیری بیماری کووید 19نیازمند تشدید نظارت ها در نحوه عرضه دام درشهر برای عید قربان هستیم.

شادکام در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به اینکه در آستانه عید قربان شاهد افزایش تقاضا برای ذبح و قربانی دام هستیم ، با چاپ بنر در محلات جانمایی شده، اماکنی برای عرضه دام زنده جانمایی شده است تا دسترسی شهروندان به سهولت و درنهایت کنترل و نظارت بر سلامت دام انجام بگیرد.

وی افزود: میدان دام قدیم ( دوراهی کلانتری 12 ) - ضلع جنوبی ترمینال مسافربری، تقاطع چهاراه میدان بار و میدان دام جدید( جنب کشتارگاه صنعتی دام ) برای عرضه دام زنده و برای فروش پوست دام نیز میدان کارگر و چهارراه خوشی تعیین شده است .

وی به ارائه خدمات کشتارگاه صنعتی شهرداری در روز عید قربان برای انجام ذبح بهداشتی دام به تعداد بالا آماده نیز اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات شهری در مناطقی که شاهد تراکم جمعیت اهل تسنن هستیم که بیشترین آمار ذبح دام را دراین مناطق شاهد هستیم ( مخصوصا دام سنگین ) با تمرکز بر شست و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات اجرایی شهرداری بجنورد برای عید قربان

تمهیدات اجرایی شهرداری بجنورد برای عید قربان