مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-19سياسي

درگذشت خبرنگار و همسر مدیر سابق خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی


«نجمه زهدی» خبرنگار پرتلاش و خستگی ناپذیر استان خراسان جنوبی و همسر آقای «احسان مداح» مدیر سابق خبرگزاری فارس در استان خراسان جنوبی پس از یک دوره تحمل درد و رنج ناشی از بیماری سرطان در بیرجند دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نجمه زهدی یکی از خبرنگاران با تجربه استان خراسان جنوبی بود که فعالیت خود را از سال 1387 با حضور در در استان خراسان جنوبی، خبرگزاری دفاع مقدس، مسئول خواهران بسیج رسانه، مجری دوره طرح ولایت، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایران، حضور در اردوهای جهادی و غیره یاد کرد.

وی در یکی از گفت وگوهای خود با رسانه های استان علت ورود به حرفه خبرنگاری را جذابیت و تنوع در کار خبر عنوان کرده بود و افزود: پشتکار و روحیه مطالبه گری در ادامه کارم بسیار تأثیر گذاشت.

وی اضافه کرده بود: علاقه البته عامل مهمی برای ورود به یک حرفه و موفقیت در آن است اما خدمت به انقلاب و نظام از کانال فعالیت های رسانه ای هدف قلبی من بود که احساس کردم در کار مطبوعاتی می توانم به این هدف برسم.

این خبرنگار پرتوان و پرتلاش خراسان جنوبی سال ها در مسیر کمبودها و مشکلات این استان کویری قلم زده بود و می نوشت از حوادث تلخ و قصه های زیادی از محرومیت، مشکلات، گریه ها، فریادها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت خبرنگار و همسر مدیر سابق خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی

درگذشت خبرنگار و همسر مدیر سابق خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی