مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-19پزشكي

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا پرداخت.

- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا عباسپور با اشاره به انجام واکسیناسیون برای 34 هزار نفر از جانبازان 50 تا 70 درصد، گفت: حدود 95 درصد از این عزیزان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.

همچنین دوز دوم واکسن برای 9 هزار جانباز دارای مصدومیت شدید شیمیایی، قطع نخاع، دو چشم نابینا و چند عضو قطع و والدین معظم دو شهید به بالا تزریق شده است.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای 200 هزار جانباز 25 تا 50 درصد و 9 هزار همسر جانباز 70 درصد از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: 60 هزار نفر از والدین معظم شهدا تاکنون دوز اول واکسن را دریافت کرده اند که از بین این عزیزان برای 50 درصد دوز دوم نیز تزریق شده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به منظور تزریق واکسن کرونا برای تمام همسران جانبازان 50 تا 70 درصد و تمام همسران شهدا که مجموعاً 107 هزار نفر را شامل می شود صادر شده است و با ابلاغ این موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا