مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-19اقتصادي

موافقت شورای شهر با افزایش سقف تفویض اختیار به مدیران شهرداری


اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم لایحه اخذ مجوز افزایش سقف تفویض اختیار به شهردار قم و مدیران مناطق شهری را جهت انجام تملک های مورد نیاز پروژه های عمرانی به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم در نشست رسمی علنی امروز این شورا با اشاره به تفویض اختیار در نظر گرفته شده برای شهردار قم در بودجه سال جاری بیان کرد: سقف این تفویض اختیار، 7 میلیارد تومان بود که پیشنهاد شده تا این سقف به دلیل تورم و برای تسهیل کار ارباب رجوع به 8 میلیارد تومان برسد.

مجید اخوان افزود: البته در این لایحه درخواست شده تا شهرداران مناطق قم هم در همین موضوع، 4 میلیارد تومان سقف تفویض اختیار داشته باشند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر در این نشست و درباره این موضوع گفت: فرآیند طولانی توافق با مردم در موضوع تملک ها ایجاب می کند تا سقف اختیارات شهردار و همچنین شهرداران مناطق شهری در این زمینه افزایش یابد.

محسن محرری ادامه داد: متأسفانه روند فرآیندهای تملک گاهی دو ماه و حتی بیشتر طول می کشد، در حالی که لازم است تا اصلاحی در این فرآیندها صورت گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: تنها راه اصلاح فرآیند تملک، تفویض اختیار آن به شهرداران مناطق است تا این فرآیند به شهرداری مرکز منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای شهر با افزایش سقف تفویض اختیار به مدیران شهرداری

موافقت شورای شهر با افزایش سقف تفویض اختیار به مدیران شهرداری