مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-19سياسي

فرخی: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی همانند دولت قبل عمل نکند


دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی همانند دولتهای گذشته عمل نکند که در عمل با شعار اقتدار سیاست خارجی وارد و دچار آسیب سیاست زدگی و هوای نفس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رسول فرخی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 28 تیر) گفت: ملت شریف ایران، من امروز به خاطر کمبودها و مشکلات موجود از شما عذرخواهی می کنم.

  نماینده مردم لاهیجان در که در عمل نافرجام بود مشکلات بزرگی را برای کشور ایجاد کردند.

بلکه مسیر سیاست خارجی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و درنهایت مکتب مقام معظم رهبری را دنبال کنند که ایستادگی و مقاومت عامل پیروزی و عقب نشینی نظام سلطه خواهد شد.

  نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: امروز با توجه به وضعیت جامعه و شرایط اقتصادی فعلی تذکر و سؤال نمایندگان مجلس به جایی نرسید.

هر روز شاهد کوچک شدن اقتصاد، افزایش فقر و تبعیض صف استانداردهای زندگی و خروج سرمایه از کشور، عدم ثبات اقتصادی و نرخ دو رقمی تورم و رکود اقتصادی در کشور هستیم.

  فرخی خاطرنشان کرد: مردم از رییس جمهور منتخب انتظار دارند از منابع انسانی مؤمن، متعهد و کارآمد با تفکر جهادی از سراسر کشور استفاده کند تا بتواند کلیه مشکلات موجود در حوزه موانع و محدودیت های حوزه کسب و کار برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی را برطرف کند و کلیه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخی: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی همانند دولت قبل عمل نکند

فرخی: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی همانند دولت قبل عمل نکند