مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-19اقتصادي

نوآوری در فضای رقابت شکل می گیرد نه انحصار!


یک کارشناس حوزه کارآفرینی و اشتغال با بیان اینکه تولیدکنندگان مطرح دنیا تولیدات خود را بر اساس نوآوری و خواست و سلیقه مصرف کنندگان به بازار عرضه می کنند، - گفت: اگر می خواهیم در بازار رقابت جهانی جایگاهی داشته باشیم باید عنصر خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی را به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار در فرآیند تولید و ارائه کالا و خدمات مدنظر قرار بدهیم.

علیرضا حیدری در گفتگو با ایسنا با تاکید بر لزوم گسترش فعالیتهای خلاقانه و نوآورانه در کشور اظهار کرد: امروز اقتصادهای برتر دنیا بیشترین سرمایه گذاری خود را در حوزه R&D و تحقیق و پژوهش انجام می دهند، ایده ها را گرفته مورد آزمایش قرار می دهند و بر اساس نتایج، به سمت تجاری سازی ایده ها رفته و ایده های منتج به تولید تجاری را عملی می کنند.

وی ادامه داد: امروز در شرکتهای موفق و برتر دنیا نسبت سرمایه گذاری های که در این حوزه صورت می گیرد به طور فزاینده ای در حال افزایش است، بنابر این شرکتها و سازمان هایی موفق هستند که بتوانند در این حوزه کار کنند.

این کارشناس حوزه کارآفرینی تصریح کرد: وقتی همه کالایی را در سطح برابر و با آپشنهای مشخص تولید می کنند نمی توان روی قیمت آن به لحاظ فروش خیلی تاثیر گذار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری در فضای رقابت شکل می گیرد نه انحصار!

نوآوری در فضای رقابت شکل می گیرد نه انحصار!