مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-19سياسي

مستند زندگی کارآفرین گنبدی به عنوان برتر کشوری تهیه و اکران شد + تصاویر


نماینده سازمان هنری و رسانه ای اوج در گلستان گفت: مستند زندگی کارآفرین گنبدی که در چند مرحله به عنوان کارآفرین برتر کشوری معرفی شده بود تهیه و اکران شد.

- علی دهقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: از سال 1398 -1399 سازمان هنری و رسانه ای اوج با هدف حمایت و معرفی کارآفرین و فعالان اجتماعی و فرهنگی کشوری تصمیم به تهیه مستند حدود 13 کارآفرین برتر کشوری گرفت.

وی تصریح کرد: این مستندها با نام یکی از ما به زندگی کودکی تا حال کارآفرینان برتر کشوری می پردازد تا بتواند مسیرهای کارآفرینی را به دیگر جوانان با استعداد کشوری نشان دهد.

نماینده سازمان هنری و رسانه ای اوج در گلستان خاطرنشان کرد: از حدود سه کارآفرین برتر کشوری انتخاب شده سه نفر از استان گلستان بوده که یکی از آنها آقای عبدالستار شکارچی کارآفرین نمونه کشوری است.

وی ادامه داد: عبدالستار شکاری بنیانگذار راه اندازی گروه تولیدی شیرینی سنتی و غذاهای ترکمنی با برند اجه (فامیلی سنتی) بوده که در حال حاضر محصولات وی دارای تاییدیه سیب سلامت کشور است و نمایندگی های فروش محصولات خود را در استان های مازندران، تمام شهرهای گلستان و  خراسان شمالی دایر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند زندگی کارآفرین گنبدی به عنوان برتر کشوری تهیه و اکران شد + تصاویر

مستند زندگی کارآفرین گنبدی به عنوان برتر کشوری تهیه و اکران شد + تصاویر