مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-19سياسي

برگزاری مراسم دعای عرفه در بستر فضای مجازی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، شهروندان از ظرفیت فضای مجازی برای دعای عرفه استفاده کنند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، شهروندان از ظرفیت فضای مجازی برای دعای عرفه استفاده کنند.

خدابخش مرادی نافچی صبح امروز (28 تیرماه) در چهاردهمین قرارگاه عملیاتی کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ویروس کرونا هر روز در یک شکل و قالب جدید بروز و ظهور می کند، اظهار کرد: همچنان سلامت شهروندان و رعایت پروتکل های بهداشتی مسئله اصلی امروز در استان است.

وی با اشاره به روند نزولی پروتکل های بهداشتی در استان زنجان، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف زنجان، نظارت بر میزبان رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار، اصناف، فروشگاه ها و پاساژهای استان زنجان را با همکاری اصناف انجام دهند.

این مسئول با اشاره به تعطیلات پیش رو و جلوگیری از مسافرت های غیرضرور، تصریح کرد: نیروی انتظامی حضور پررنگی در مبادی ورود و خروج استان زنجان داشته باشد و محدودیت های تردد کرونا به ویژه تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد به دقت اعمال شده و توصیه می شود، شهروندان از مسافرت های غیرضروری پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم دعای عرفه در بستر فضای مجازی

برگزاری مراسم دعای عرفه در بستر فضای مجازی