مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-19سياسي

تهران و البرز در تعطیلی کرونا/ هرمزگان سیاه همچنان چشم انتظار!


در حالی که هیأت دولت تهران و البرز را برای کاستن از شدت کرونا تعطیل کرده است اما هرمزگان که سیاه ترین وضعیت کرونایی را بنابر اعلام وزارت بهداشت دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دولت امروز تهران و البرز را برای کاستن از شدت کرونا در این استان ها تعطیل کرد اما هرمزگان که سیاه ترین وضعیت کرونایی کشور را بر اساس اعلام وزارت بهداشت دارد و دو روز پیش نیز ستاد استانی کرونا برای دومین بار پیشنهاد تعطیلی یک هفته ای استان را به ستاد ملی کرونا داده، همچنان چشم انتظار است.

این در حالی است که بیمارستان های هرمزگان مملو از بیمار بوده و ظرفیت بیمارستان های صحرایی نیز که به تازگی توسط نیروهای مسلح بنا شده است، نیز دست کمی از بیمارستان ها ندارد.

در همین زمینه محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در انتقاد از دولت در گفت وگویی رسانه ای عنوان داشته که مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.

منصور آرامی دیگر نماینده هرمزگان نیز در این زمینه با ابراز نگرانی شدید از بی تدبیری در زمینه اتخاد تصمیمات اساسی برای مهار کرونا در هرمزگان اظهار داشته: کاری نکنیم کنترل کرونا در هرمزگان میسر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران و البرز در تعطیلی کرونا/ هرمزگان سیاه همچنان چشم انتظار!

تهران و البرز در تعطیلی کرونا/ هرمزگان سیاه همچنان چشم انتظار!