مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-19اجتماعي

اتصال 3 روستا به شبکه آب شرب مشهد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده، بخش عمده ای از شبکه توزیع آب پهنه L به بهره برداری رسید و روستاهای دهرود، همت آباد و گرجی سفلی به شبکه آب شرب مشهد متصل شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده، بخش عمده ای از شبکه توزیع آب پهنه L به بهره برداری رسید و روستاهای دهرود، همت آباد و گرجی سفلی به شبکه آب شرب مشهد متصل شدند.

حسین اسماعیلیان اظهار کرد: پهنه توزیع آب L در قسمت شمالی شهر مشهد با مساحتی بیش از 3770 هکتار، جزء پهنه های وسیع شهر مشهد است که پس از الحاق مناطق روستایی حاشیه به شبکه توزیع آب شهر مشهد، مناطق مهرگان و قرقی (روستاهای محور رسالت) به آن اضافه شد.

وی افزود: تاکنون آب مورد نیاز این محدوده از طریق چاه های محلی و چند حلقه چاه حوزه کشف رود تأمین می شد که با مجموعه اقدامات صورت گرفته و تکمیل خط لوله انتقال در اقطار 400 تا 1000 م م در شرایط ترافیکی سنگین و با عبور از تاسیسات متعدد شهری، احداث و تکمیل مخزن بتنی 40000 متر مکعبی مربوطه در دو فاز اجرایی؛ بهره برداری از پروژه به طول بیش از 15 کیلومتر محقق شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد درباره هدف از اجرای این پروژه عنوان کرد: بهبود شرایط کمی و کیفی شبکه توزیع آب پهنه L و نیز تأمین آب بخش قابل توجهی از محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 3 روستا به شبکه آب شرب مشهد

اتصال 3 روستا به شبکه آب شرب مشهد