مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-19اقتصادي

ورود اولین محموله وارداتی مواد معدنی به بندر پارسیان


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از ورود اولین محموله وارداتی مواد معدنی مورد نیاز مجتمع آلومینیوم جنوب به بندر پارسیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید علی اصغر علامه بیان داشت: اولین محموله وارداتی به میزان 3 هزار تن پودر calcind petroleum coke cpc از بندر شهیدرجایی به بندر پارسیان جهت تست و راه اندازی دستگاه ship unloader و نوارنقاله از روی ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

اسکله شماره 5 با هدف تخلیه و بارگیری کالاهای فله و معدنی افتتاح شده است.

  علامه با بیان اینکه بندر پارسیان 19 پست اسکله و ظرفیت تخلیه و بارگیری 40 میلیون تن کالا را دارد اظهار داشت:اسکله های شماره هفت و هشت هم با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی با کاربری تخلیه و بارگیری انواع کالاهای فله و عمومی و کانتینری در سال جاری و سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی اظهارداشت: کک وارد  شده به اسکله پارسیان پس از ذخیره در انبار توسط بونکر به کارخانه آلومنیوم جنوب در منطقه ویژه اقتصادی لامرد حمل شده و در کارخانه  کُک به همراه قیر قطران به صورت خمیر درآمده و قالب گیری و سپس سرد می شود.

 این اتفاق طی یک فرآیند پخت 15 روزه صورت می گیرد.

سپس در زمان نیاز میله گذاری می شود و به دیگ های تولید آلومنیوم حمل می شود و در آن دیگ آند تولید شده توسط کُک و کاتُد موجود در که یون کاتد توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین محموله وارداتی مواد معدنی به بندر پارسیان

ورود اولین محموله وارداتی مواد معدنی به بندر پارسیان