مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-19بين الملل

حمایت دوباره انگلیس از گوایدو با هدف رد درخواست تحویل ذخایر طلای ونزوئلا


در آستانه جلسه امروز دادگاه عالی انگلیس در ارتباط با پرونده آزادسازی ذخایر یک میلیارد دلاری طلای کاراکاس، لندن بار دیگر اعلام کرد تنها «خوان گوایدو» سردسته مخالفان دولت ونزئلا را به عنوان رییس جمهور به رسمیت می شناسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت و تقویت سیستم بهداشتی این کشور که بر اثر شش سال بحران اقتصادی نابود شده، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

  بانک مرکزی انگلیس بعد از آن که این کشور هم اوایل سال 2019 به جمع ده ها کشور غربی دیگر در  حمایت از گوایدو با بهانه تقلب در انتخابات ونزوئلا و زیر سوال بردن مشروعیت مادورو پیوست، تاکنون از آزادسازی این طلاها خودداری کرده است.

  وزارت خارجه انگلیس در پاسخ به درخواست دادگاه عالی این کشور برای روشن کردن موضع خود پیش از جلسه دادگاه امروز، اعلام کرد دولت انگلیس به وضوح اعلام می کند که از نظر لندن، گوایدو از فوریه 2019 به عنوان تنها رییس جمهور قانونی ونزوئلا شناخته می شود.

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس هم با این ادعا که این کشور آمریکای جنوبی نیازمند انتقال مسالمت آمیز به دموکراسی است، گفت: گوایدو، تنها کسی است که صلاحیت اقدام به نمایندگی از ونزوئلا به عنوان رییس دولت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دوباره انگلیس از گوایدو با هدف رد درخواست تحویل ذخایر طلای ونزوئلا

حمایت دوباره انگلیس از گوایدو با هدف رد درخواست تحویل ذخایر طلای ونزوئلا