مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-19اقتصادي

آماده دریافت کمک ها و نذورات گیلانیان در عید قربان هستیم


مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به جمع آوری نذروات هفت میلیادر تومانی در عید قربان سال گذشته، گفت: امسال نیز آماده دریافت کمک خیران و نیکوکاران گیلانی در عید قربان هستیم.

- ، عباس اهرابی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان، اظهار کرد: گیلانیان نیکوکار امسال نیز همانند سال های گذشته در عید سعید قربان نذورات خود را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا می کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد گیلان آمادگی دارد علاوه بر جمع آوری نذورات غیر نقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم، نذورات نقدی آن ها را نیز دریافت کند، افزود: پس از دریافت نذورات نقدی به نیابت از خیرین، وجوهات جمع آوری شده جهت خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به فعالیت 250 مرکز نیکوکاری در استان، افزود: پایگاه های مستقر در مراکز نیکوکاری در سطح محله ها و مساجد هم آماده دریافت نذورات قربانی مردم و توزیع آن بین نیازمندان همان محله است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار گیلان همچنین می توانند با شماره گیری #0138877 کمک های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهداء کنند و یا نذورات خود را به شماره حساب 6037


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده دریافت کمک ها و نذورات گیلانیان در عید قربان هستیم

آماده دریافت کمک ها و نذورات گیلانیان در عید قربان هستیم