مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-19بين الملل

موج سواری اپوزیسیون روی خون جوانان خوزستانی؛ از ژست خونخواهی مقتول تا تطهیر قاتل


شبکه های اپوزیسیون در حالی مشغول مانور روی خون دو جوان کشته شده خوزستانی هستند که رویه آن ها نشان می دهد درصورت دستگیری قاتلان این جوانان، به تطهیر آن ها و دفاع از جنایتشان مشغول خواهند شد.

- گروه تروریستی الاحوازیه با برافراشتن پرچم خود در برخی خیابان ها به دنبال به خشونت کشیدن اعتراضات مردم خوزستان است.

در همین حین رسانه هایی مانند بی بی سی وابسته به دولت انگلیس، ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی و شبکه اپوزیسیون در رسانه های اجتماعی به سرعت تلاش کردند در جایگاه خونخواه این جوانان کشته شده، قرار بگیرند.

  اما اگر در روزهای آینده عامل قتل این دوجوان شناسایی و دستگیر شود، این رسانه ها و شبکه اپوزیسیون چه واکنشی نشان خواهد داد؟ موارد مشابه نشان می دهد که جریان اپوزیسیون هدفی غیر از مجازات جنایتکاران دارد و حوادث اینچنینی را فقط دستمایه حمله به کلیت نظام قرار می دهد، لذا به محض دستگیری عوامل این جنایات و صدور حکم مجازات، اپوزیسیون در جایگاه مدافع آنها قرار می گیرد و به روش های مختلف سعی در مظلوم نمایی و تطهیر آنها خواهد داشت تا بتواند مجددا بین مردم و حاکمیت تفرقه افکنی کند.

موارد زیر نمونه هایی از این دست است:   دفاع تمام قد از اعضای گروهک تروریستی دیاکو رسول زاده و صابر شیخ عبدالله دو عضو گروهک تروریتسی کومله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری اپوزیسیون روی خون جوانان خوزستانی؛ از ژست خونخواهی مقتول تا تطهیر قاتل

موج سواری اپوزیسیون روی خون جوانان خوزستانی؛ از ژست خونخواهی مقتول تا تطهیر قاتل