مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-19ورزشي

80 پروژه ملی در همدان درحال اجراست


رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 80 پروژه ملی در سطح استان همدان، - ایسنا/همدان رییس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 80 پروژه ملی در سطح استان همدان، در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی دوشنبه 28 تیرماه در افتتاحیه فاز اول مرکز جامع سرطان، اظهار کرد: در سفر قبلی آقای نوبخت به همدان، 200 میلیارد تومان به بیمارستان اکباتان تزریق کردند و در حال حاضر 280 نفر در این بیمارستان کار می کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه کارهایی که آقای نوبخت در سفر قبلی دستور داد، انجام شده است، تصریح کرد: روز گذشته آقای نوبخت 30 میلیارد تومان برای همین مجموعه، 10 میلیارد تومان برای ورزش های باستانی، 10 میلیارد تومان برای سالن های ورزشی، پنج میلیارد تومان برای مجموعه فرهنگی شهید همدانی، پنج میلیارد تومان برای ساخت اردوگاه دانش آموزان استثنایی و 23 میلیارد تومان برای شهرستان فامنین در نظر گرفتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 80 پروژه ملی در سطح استان، در حال انجام است که من در 56 پروژه به صورت مستقیم، مداخله دارم و آقای نوبخت هفته قبل 400 میلیارد تومان برای تهاتر و خرید بالگرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 پروژه ملی در همدان درحال اجراست

80 پروژه ملی در همدان درحال اجراست