مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-19اجتماعي

توضیحات راه و شهرسازی گیلان درباره مشکلات اهالی مسکن مهر رودبار


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی گیلان به دغدغه های اهالی مسکن مهر در شهرستان رودبار پاسخ داده و گفته اعتبارات برخی از طرح ها در دست پیگیری است و برای ارائه خدمات دیگر دستگاه های خدماتی نیز آمادگی داشته و دارد.

- به منظور ثبت مطالبات مردمی و پاسخ در سریع ترین زمان به آن ها در خبرگزاری فارس راه اندازی شده است.

چندی پیش سوژه ای با عنوان اقدام برای حل مشکلات مسکن مهر رودبار در سامانه فارس من ثبت شد که مخاطب در آن به صورت خلاصه، موادی از مشکلات در مسکن مهر رودبار اشاره کرده بود.

عدم ایجاد دیوار یا حصار پیرامون مسکن مهر و نداشتن نگهبان برای ایجاد امنیت مجتمع و جلوگیری از ورود حیوانات وحشی و اهلی به مجتمع - نقض طرح جامع مهندسی مسکن مهر توسط برخی از افراد حقیقی و ادارات که در آن طرح ایجاد کلیه امکانات رفاهی و خدماتی بر اساس قوانین وزارت مسکن و شهرسازی جانمایی و تصویب شده بوده مثل مغازه،  فضای سبز، پارک و فضای بازی کودکان،  پارکینگ ماشین ها،  سیستم فاضلاب و… - مشکل کم بودن حجم مخزن آب مسکن مهر و قطعی آب که نیاز به اضافه کردن مخزن است.

-عدم تنظیم قرارداد فروش در حین واگذاری واحدها به خریداران و بیان تعهدات به صورت شفاهی مثلاً در هنگام فروش به تمام اهالی ساخت سیستم فاضلاب و مغازه و رفع عیوب واحدها و اینکه حیاط کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات راه و شهرسازی گیلان درباره مشکلات اهالی مسکن مهر رودبار

توضیحات راه و شهرسازی گیلان درباره مشکلات اهالی مسکن مهر رودبار