مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-19سياسي

محمدیاری: حقوق کارگران سد شفارود پرداخت نشده است


نماینده مردم طوالش و رضوانشهر با انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد کارگران سد شفارود گفت که زیبنده مجلس انقلابی نیست که ما خود را انقلابی بدانیم اما عده ای از مردم حقوق معوقه داشته باشند.

- نماینده مردم طوالش و رضوانشهر با انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد کارگران سد شفارود گفت که زیبنده مجلس انقلابی نیست که ما خود را انقلابی بدانیم اما عده ای از مردم حقوق معوقه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن محمدیاری با استناد به ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس در تذکر شفاهی گفت: کارگران سد شفارود از حدود 5 ماه پیش حقوق و دستمزد نگرفته اند، زیبنده مجلس انقلابی نیست که ما خود را انقلابی بدانیم اما عده ای از مردم در 5 ماه گذشته حقوق نگرفته باشند و شرمنده خانواده شان باشند.

وی ادامه داد: در این باره چندین بار به وزیر نیرو تذکر داده و خواستار افزایش نظارت بر سد شفارود شدم، پیمانکاری که اهلیت ندارد و لاکچری زندگی می کند، نمی تواند به درد مردم و کارگران زحمت کش برسد.

محمدیاری توضیح داد: مدیریت پیمان منصوب به وزارت نیرو، به جای نظارت بر عملکرد پیمانکار بیشتر به زرق و برق و اقامت لاکچری عوامل خود در منطقه اهتمام دارد و ماهانه میلیاردها تومان هزینه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: حقوق کارگران سد شفارود پرداخت نشده است

محمدیاری: حقوق کارگران سد شفارود پرداخت نشده است