مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-19اقتصادي

تاکید مجدد انگلیس بر حمایت از گوآیدو به عنوان رییس جمهوری ونزوئلا


دولت انگلیس در حالی امروز (دوشنبه) بار دیگر بر موقعیت گوآیدو به عنوان رییس جمهوری ونزوئلا تاکید کرده که این اقدام با هدف بی اثر کردن درخواست بانک مرکزی ونزوئلا تحت کنترل دولت برای بازگرداندن قریب به یک میلیارد دلار از ذخایر طلای این کشور در لندن صورت گرفته است.

- دولت انگلیس در حالی امروز (دوشنبه) بار دیگر بر موقعیت گوآیدو به عنوان "رییس جمهوری ونزوئلا" تاکید کرده که این اقدام با هدف بی اثر کردن درخواست بانک مرکزی ونزوئلا تحت کنترل دولت برای بازگرداندن قریب به یک میلیارد دلار از ذخایر طلای این کشور در لندن صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه های حقوقی نماینده نیکولاس مادورو و خوآن گوآیدو، رییس جمهوری و رهبر اپوزیسیون ونزوئلا قرار است امروز در دادگاه عالی انگلیس حضور یابند تا درباره 15 درصد از ذخایر ارزی ونزوئلا صحبت کنند.

وکلای نماینده بانک مرکزی ونزوئلا می گویند، فروش این طلاها می تواند به تامین مالی برای بهبود سیستم سلامت این کشور که در این شش ساله بحران اقتصادی دچار چالش شده و همچنین تامین واکسن و سایر تجهیزات برای پاندمی کرونا کمک کند.

بانک انگلیس که محل ذخیره این طلاهای ونزوئلاست از آزادسازی آنها امتناع کرده، پس از آنکه دولت لندن در اوایل 2019 به ده ها کشور دیگر در حمایت از گوآید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجدد انگلیس بر حمایت از گوآیدو به عنوان رییس جمهوری ونزوئلا

تاکید مجدد انگلیس بر حمایت از گوآیدو به عنوان رییس جمهوری ونزوئلا