مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-19اقتصادي

آخرین جزییات مسکن فرهنگیان از قول معاون راه و شهرسازی استان مرکزی


برخی فرهنگیان استان مرکزی در تماس با ایسنا، از سرنوشت پروژه مسکن فرهنگیان ابراز نگرانی کرده و خواهان تعیین تکلیف شان هستند.

- ایسنا/مرکزی برخی فرهنگیان استان مرکزی در تماس با ایسنا، از سرنوشت پروژه "مسکن فرهنگیان" ابراز نگرانی کرده و خواهان تعیین تکلیف شان هستند.

آنها می گویند: به دنبال اطلاعیه ثبت نام مسکن ملی فرهنگیان در تابستان 99 بیش از 3 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد 607 نفر تایید شدند که 331 نفر از آنها متقاضی مسکن در اراک بودند، ولی علیرغم اینکه محل اختصاص زمین به آنها شهر اراک عنوان شده بود در نهایت شهر جدید امیرکبیر با تخمین هزینه تمام شده بیش از 600 میلیون تومان به عنوان محل ساخت مسکن فرهنگیان اراک تعیین شد.

بالاخره بعد از ماه ها اعتراض فرهنگیان و پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش نهایتا شهر اراک به عنوان محل تخصیص زمین برای فرهنگیان در قالب پروژه 8100 واحدی مسکن ملی تعریف شد با وجود اینکه ثبت نام فرهنگیان متقاضی مسکن در آستانه یک سالگی است و برخی از آنها در اسفند 99 مبلغ تعیین شده 40 میلیون تومانی را واریز کرده اند هنوز هم به پروژه مسکن ملی متصل نشده و همچنان دچار سردرگمی هستند، این در حالی است که پروژه های مسکن ملی (ویژه عموم مردم) که همزمان با فرهنگیان ثبت نام انجام دادند پیشرفت های خوبی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات مسکن فرهنگیان از قول معاون راه و شهرسازی استان مرکزی

آخرین جزییات مسکن فرهنگیان از قول معاون راه و شهرسازی استان مرکزی