مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-19ورزشي

اختصاص 103 میلیارد تومان به پروژه های همدان توسط «نوبخت»


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 103 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی همدان در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اختصاص 103  میلیارد تومان به پروژه های عمرانی همدان در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد و اظهار کرد: از این مبلغ 80 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی شهرستان همدان تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه برای مرکز جامع سرطان 30 میلیارد تومان اختصاص یافته است از اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل سالن ورزشی همدان، 10 میلیارد تومان برای فاز اول دارالقرآن و 10 میلیارد تومان نیز برای سالن ورزش باستانی همدان اختصاص یافت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه برای موزه هنرهای معاصر نیز 10 میلیارد تومان تخصیص یافته است اضافه کرد: برای مجموعه فرهنگی شهید همدانی 5 میلیارد تومان و اردوگاه امیرالمومنین 5 میلیارد تومان (اردوگاه کشوری دانش آموزان استثنایی) اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در شهرستان فامنین نیز 23 میلیارد تومان  به پروژه های عمرانی اختصاص یافت گفت: برای پروژه فرمانداری فامنین 5 میلیارد تومان، مجتمع فرهنگی فامنین 5 میلیارد تومان، تکمیل راه جاده ای راستگویان به چهره قان 5 میلیارد تومان و حوزه علمیه فامنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 103 میلیارد تومان به پروژه های همدان توسط «نوبخت»

اختصاص 103 میلیارد تومان به پروژه های همدان توسط «نوبخت»