مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-19اجتماعي

با پرنده عمودپرواز برقی تک نفره آشنا شوید


یک هوانورد عمودپرواز برقی با ظرفیت یک نفر موسوم به iFLY با استفاده از هشت پروانه و هشت موتور الکتریکی که با باتری کار می کنند، پرواز می کند و به زودی می تواند حالتی ویژه از حمل و نقل هوایی باشد.

- یک هوانورد عمودپرواز برقی با ظرفیت یک نفر موسوم به "iFLY" با استفاده از هشت پروانه و هشت موتور الکتریکی که با باتری کار می کنند، پرواز می کند و به زودی می تواند حالتی ویژه از حمل و نقل هوایی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، تصور کنید که وسیله نقلیه پروازی عمودپرواز برقی(eVTOL) مخصوص خود را دارید که شما را با فشار یک دکمه به هرجایی که می خواهید منتقل می کند.

این رویا ممکن است به عنوان یک داستان علمی-تخیلی به نظر برسد، اما یک استارتاپ موسوم به نکست (NeXt) در فکر تبدیل آن به واقعیت است.

این شرکت در وبسایت خود نوشته است: iFLY یک وسیله نقلیه شخصی عمودپرواز کاملاً برقی است که برای حمل و نقل ایمن، راحت و مناسب ایجاد شده است.

اگر از کسی بپرسید فهرستی از آرزوهای خود را بازگو کند، به احتمال زیاد توانایی پرواز در صدر آن فهرست قرار دارد و این آرزو یکی از قدیمی ترین و ماندگارترین آرزوهای بشر است.

اکنون iFLY با فراهم کردن پروازی تک نفره، ساده و ایمن، این آرزوی دیرینه بشر را برآورده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پرنده عمودپرواز برقی تک نفره آشنا شوید

با پرنده عمودپرواز برقی تک نفره آشنا شوید