مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-19حوادث

فوت 29 نفر براثر حوادث کار در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث کار در سه ماهه امسال 29 نفر هستند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشت.

- ، علی عباسی با اشاره به کاهش 9 درصدی تلفات ناشی حوادث کار اظهار داشت: از این موارد 21 نفر متأهل و مابقی مجرد هستند و بر اساس آمارهای موجود در سه ماهه سال جاری سقوط از بلندی با 19 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد و جسم سخت با شش، برق گرفتگی با سه و سوختگی با یک فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: در سه ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 15 مورد در خرداد ماه و فروردین و اردیبهشت با 7 مورد گزارش شده است و طی این مدت شهرستان های آمل با چهار، ساری، بابل و چالوس هر کدام با سه فوتی بیشترین و شهرستان های بابلسر، رامسر، قائم شهر، میاندرود، محمود آباد و نور هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران به تفکیک سن متوفیان گفت: سنین 31 تا 40 سال با 6 فوتی بیشترین و سن بیش از 61 سال با 4 فوتی کمترین آمار در این سه ماهه گزارش شده است.

عباسی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان تعداد 228 مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 29 نفر براثر حوادث کار در مازندران

فوت 29 نفر براثر حوادث کار در مازندران