مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-18اقتصادي

جمع آوری 22 هزار ماینر غیر مجاز در کشور


معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا به جمع آوری 22 هزار ماینر غیر مجاز در کشور گفت: جمع آوری ماینرهای غیر مجاز که موجب قطعی برق شده و به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد.

- ، سردار مهدی حاجیان با اشاره به موضوع قاچاق کالاهای اساسی و نهاده های دامی گفت: پلیس به طور جدی در این حوزه ورود کرده وبا قاچاقچیان و اخلاگران بازار مبارزه خواهد کرد.

وی با اشاره به جمع آوری 22 هزار ماینر غیر مجاز در کشور گفت: جمع آوری ماینرهای غیر مجاز که موجب قطعی برق شده و به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد در قالب طرحی ویژه پیگیری و اجرا می شود.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه رفاه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در کشور اشاره کرده و گفت: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد گروهی اخلالگر باعث بی نظمی در جامعه شوند.

حاجیان ابراز کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظایف قانونی و مطالبه مردمی طرح ها را برای رفاه مردم اجرا و در همه امور که قانون مشخص کرده قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان برخورد می کند.

وی در خصوص انتشار کلیپ قمه کشی در فضای مجازی و حمل سلاح سرد نیز گفت: پلیس بر اساس قانون با هر فعل یا ترک فعل صورت گرفته در جامعه که جرم تلقی شود، برخورد و خاطیان را به مرجع قضایی معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 22 هزار ماینر غیر مجاز در کشور

جمع آوری 22 هزار ماینر غیر مجاز در کشور