مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 03:152021-07-18سياسي

سهم آزمون در پذیرش دانشجویان دکتری کاهش می یابد/سهمیه ها کامل حذف نمی شوند


قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از تشکیل کمیته ای مشترک بین این شورا و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این کمیته موضوعاتی نظیر ساماندهی کنکور، - سهم "آزمون " در پذیرش دانشجویان دکتری کاهش می یابد/سهمیه ها کامل حذف نمی شوند قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از تشکیل کمیته ای مشترک بین این شورا و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این کمیته موضوعاتی نظیر ساماندهی کنکور، سهمیه ورود به دانشگاه ها، نحوه پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه سیاست کاهش سهم کنکور در پذیرش دانشجویان دکتری بررسی خواهد شد.

دکتر منصور کبگانیان در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب از برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساماندهی کنکور تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی نیز قوانینی در حوزه پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

به همین جهت ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست های سنجش و پذیرش در تحصیلات تکمیلی را بعد از اتمام برنامه ها و مصوباتی که در خصوص ساماندهی کنکور داریم، دنبال خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آزمون سراسری ورود به دانشگاهها برای دوره های تحصیلات تکمیلی به طور کامل حذف نخواهد شد، تصریح کرد: سیاست ساماندهی سنجش و پذیرش دوره های تحصیلات تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم آزمون در پذیرش دانشجویان دکتری کاهش می یابد/سهمیه ها کامل حذف نمی شوند

سهم آزمون در پذیرش دانشجویان دکتری کاهش می یابد/سهمیه ها کامل حذف نمی شوند