مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-18بين الملل

چالش برنامه ساز ایرانی برای تولید در آنکارا/ مجوزهایی که دیر رسید


تهیه کننده یکی از برنامه های شبکه افق با اشاره به چالش هایی که برای ساخت این برنامه تلویزیونی در آنکارا و استانبول داشته اند از تاخیر در دریافت مجوزهای مربوطه گلایه کرد.

- محمدرضا محمدی نجات تهیه کننده برنامه شکوه ارادت که چند وقتی است برای ساخت یک برنامه مرتبط با نزدیکی مذاهب به ترکیه رفته است درباره چالش های ساخت این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: قصد تولید برنامه ای با نام شکوه ارادت را برای شبکه افق داشتیم که که هدفش این است که در کشورهای مختلف، ارج و قرب و احترامی را که مذاهب مختلف اسلامی برای اهل بیت قائل هستند نشان دهیم.

وی ادامه داد: هدف گذاری ما امپراطوری عثمانی است.

تا به حال به چند نقطه هم سفر داشتیم و در فاز اول به قسمت آناتولی ترکیه فعلی پرداختیم.

محمدی نجات درباره ضرورت ساخت چنین برنامه هایی عنوان کرد: نیاز به وحدت اسلامی به عنوان یک استراتژی بزرگ جمهوری اسلامی همانطور که رهبر انقلاب اعلام کردند مطرح است.

با این حال متاسفانه در داخل کشور و در قشری از مذهبی های معتقد جا افتادن این موضوع هنوز سخت است و این ضرورت درک نمی شود و حتی در برابر آن مقاومت وجود دارد.

پرداختن به مذاهب اسلامی از طریق فرهنگ و هنر کشورها وی با اشاره به برنامه سازی درباره مذاهب اسلامی عنوان کرد: ما در نظر داشتیم سراغ فرهنگ ها و کشورهای مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش برنامه ساز ایرانی برای تولید در آنکارا/ مجوزهایی که دیر رسید

چالش برنامه ساز ایرانی برای تولید در آنکارا/ مجوزهایی که دیر رسید