مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-18سياسي

تأیید میکروبی بودن آب شرب روستاهای مسیر انتقال دراسله سوادکوه


مسئله آلوده بودن آب شرب برخی مناطق سوادکوه را هر چند مدیر امور آب این شهرستان رد می کند اما گزارش نمونه برداری توسط کارشناسان شبکه بهداشت و ارائه آن به فرمانداری نشان از آلودگی آب شرب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، مشکل آلوده بودن آب شرب برخی از مناطق روستایی شهرستان سوادکوه و نهایتا مراجعه مردم به بیمارستان ها به دلیل مسمومیت احتمالی ناشی از مصرف آب شرب آلوده مسئله ای بود که چند روز در فضای مجازی و رسانه ای این شهرستان مطرح شده است، اما محمد رضا اسماعیلی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سوادکوه در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، آلودگی آب در سوادکوه را رد و عامل انتشار شایعه آلودگی آب در شهرستان را رسانه ها ذکر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سوادکوه در این زمینه گفت: از ابتدای ایجاد شایعه با حضور مسؤول کیفی اداره آب و فاضلاب مازندران اقدام به نمونه برداری از منبع و روستا های مسیر داشتیم و آلودگی ثبت نشد و البته دریافت پاسخ نهایی آلودگی نیاز به زمان دارد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: از نظر شاخص های اداره آب و فاضلاب، آب شهرستان سالم است و هزاران نفر از این آب استفاده کردند و مسمومیت چند نفر را به دلیل آلودگی آب نمی دانم و این موضوع را شایعه رسانه ای می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید میکروبی بودن آب شرب روستاهای مسیر انتقال دراسله سوادکوه

تأیید میکروبی بودن آب شرب روستاهای مسیر انتقال دراسله سوادکوه