مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:302021-07-18سياسي

پروژه آبرسانی بن- بروجن متوقف نخواهد شد


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح و بررسی موضوعات مرتبط با پروژه بن- بروجن از ابتدا در صلاحیت کمیسیون آب های زیرزمینی نبوده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح و بررسی موضوعات مرتبط با پروژه بن- بروجن از ابتدا در صلاحیت کمیسیون آب های زیرزمینی نبوده است، گفت: مشکلات این پروژه در حضور رییس مجلس شورای اسلامی مطرح شد و مجلس متعهدانه اعلام کرده این پروژه متوقف نمی شود.

احمد راستینه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کار مطالعاتی پروژه آبرسانی بن- بروجن از سال 86 آغاز شده است، اظهار کرد: اقدامات مربوط به این پروژه در سال 91 به صورت رسمی آغاز شد، این پروژه آب شرب نیمی از جمعیت استان ( 13 شهر و تعداد زیادی روستا) را تامین می کند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی محور بن- بروجن تقریبا مصوبه چهار دولت را دارد، افزود: در طی 10 سال گذشته، این پروژه هر سال از محل اعتبار ملی بودجه دریافت کرده و سال 99، جزو 31 پروژه ملی و دارای اولویت اجرا در کشور شناخته شده است.

وی در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توقف پروژه بن- بروجن، توضیح داد: باتوجه به اینکه آبگیر این پروژه از لحاظ جغرافیایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی بن- بروجن متوقف نخواهد شد

پروژه آبرسانی بن- بروجن متوقف نخواهد شد