مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 23:302021-07-18ورزشي

بلاتکلیفی تیم ملی هندبال و قول های بی سرانجام برای جذب سرمربی


در شرایطی که زمان زیادی تا مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باقی نمانده هنوز تکلیف سرمربی و اردوهای تیم ملی هندبال مردان مشخص نشده است.

- در شرایطی که زمان زیادی تا مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باقی نمانده هنوز تکلیف سرمربی و اردوهای تیم ملی هندبال مردان مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران برای علیرضا پاکدل رییس فدراسیون تبدیل به یک گره کور شده است و او هربار که قول نهایی شدن آن را می دهد به دلایلی میسر نمی شود.

فدراسیون هندبال بیش از 15 ماه است که برای انتخاب سرمربی خارجی اقدام کرده ولی تاکنون موفق به معرفی آن نشده است.

علیرضا پاکدل در مجمع سالیانه فدراسیون هندبال به معرفی 7 سرمربی خارجی که در طی یک سال و سه ماه اخیر با آنها مذاکراتی انجام شده بود و حتی با بعضی از آنها تا حد نهایی قرارداد پیش رفته بود را اعلام و گزارش علت عدم توافق با آنها را ارائه کرد.

پاکدل شیوع کرونا در ایران، رفت و آمد در این اوضاع، شرایط سخت برخی سرمربیان همچون فعالیتشان در تیم باشگاهی در کنار تیم ملی و حتی وطن فروشی برخی افراد سودجو را از عوامل عدم توافق با این 7 سرمربی عنوان و اعلام کرد که قرار است به زودی با مشورت کمیته فنی دستیاران ایرانی را مشخص کند و اردوها آغاز شود تا زمان از دست نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی تیم ملی هندبال و قول های بی سرانجام برای جذب سرمربی

بلاتکلیفی تیم ملی هندبال و قول های بی سرانجام برای جذب سرمربی