مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 23:252021-07-18اقتصادي

راه پرسنگلاخ دولت سیزدهم/خوش بینی بی دلیل اصلاح طلبان/بازگشت به سند سوخته!


تغییر مواضع برجامیان، جایزه بزرگ هیئت داوران کن برای سینمای ایران، تعلیق مذاکرات در مورد برجام، جدال دیپلمات های ایران و آمریکا، متقاضیان واکسن در ارمنستان چقدر پول به جیب دولت ریختند؟، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز دوشنبه 28 تیرماه در حالی چاپ و منتشر شد که چالش مردم خوزستان با معیشت و جان، انتقاد تهران از واشنگتن درباره توقف تبادل زندانیان، نان گران شد، صف ها خلوت می شود؟، جایزه بزرگ کن در دست اصغر فرهادی و گران شدن نان در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: راه پرسنگلاخ دولت سیزدهم حسین راغفر اقتصاددان طی یادداشتی در شماره امروز آرمان ملی راه پرسنگلاخ دولت سیزدهم نوشت: افزایش نقدینگی بر اقتصاد و تورم تجربه نشده در کشور طی ماه های آینده هشداری از سوی برخی فعالان اقتصادی است.

نقدینگی ای که مولفه های مختلفی دارد و باید دید در کجا متورم شده؟ بیشترین میزان نقدینگی توسط خود بانک های خصوصی و بنیاد ها و توسط خود همین بازارسهامی که درست کرده بودند و درآمد های بادآورده ای که پیامدش بود، ایجاد شد و مهمتر از همه افزایش قیمت ارز بود که موجب افزایش نقدینگی طی دو سال گذشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پرسنگلاخ دولت سیزدهم/خوش بینی بی دلیل اصلاح طلبان/بازگشت به سند سوخته!

راه پرسنگلاخ دولت سیزدهم/خوش بینی بی دلیل اصلاح طلبان/بازگشت به سند سوخته!