مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 19:052021-07-18اقتصادي

ارتقاء رتبه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در جریان ارزیابی و سطح بندی مراکز علمی کاربردی سال 1400 به رتبه سطح دو ارتقاء یافت و به عنوان مرکز برتر استان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امتیازات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم در جریان ارزیابی و سطح بندی مراکز علمی کاربردی سال 1400 بر اساس 8 عامل و در سه بخش راستی آزمایی اطلاعات مندرج مرکز در سامانه سطح بندی 36 درصد، مشترک 14 درصد، و سامانه های دانشگاه از جمله پژوهش، گسترش، نظارت، هم آوا، درگاه فرهنگی و مالی، ارزیابی شده که پس از جمع بندی، نمرات توسط استاندارد محاسبه و رتبه مرکز در سطح دو اعلام شده است.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم در این خصوص گفت: مراکز علمی کاربردی در کل کشور از سال 1395 به صورت سالیانه از ابعاد مختلف مورد بررسی مستقیم و غیرمستقیم قرار می گیرند، این بررسی های در حوزه های مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی، فرهنگی و مدرسان و امکانات و تجهیزات انجام می پذیرد.

وی هدف از انجام این رتبه بندی ها را ایجاد یک رقابت منطقی بین مراکز دانست و گفت: شناسایی و رصد فعالیت های مراکز باتوجه به شاخص های قانونی وزارت علوم و دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از اهداف رتبه بندی مراکز علمی کاربردی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء رتبه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم

ارتقاء رتبه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم