مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:252021-07-18حوادث

آخرین اخبار زلزله در فارس/ خسارت جزیی زمین لرزه به منازل روستایی


براساس اعلام مراجع مسئول، زمین لرزه عصر امروز در خشت، تنها خساراتی جزیی به برخی منازل روستایی وارد کرده و به حمدالله هیچ آسیب کلی مالی و خسارت جانی به دنبال نداشته است و همه دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان در آمادگی کامل بسر می برند.

- ایسنا/فارس براساس اعلام مراجع مسئول، زمین لرزه عصر امروز در خشت، تنها خساراتی جزیی به برخی منازل روستایی وارد کرده و به حمدالله هیچ آسیب کلی مالی و خسارت جانی به دنبال نداشته است و همه دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان در آمادگی کامل بسر می برند.

حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس، شامگاه یکشنبه 27 تیر از اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده خشت شهرستان کازرون خبر داد و به خبرنگاران گفت: پیرو وقوع زلزله در این منطقه تا کنون 4 تیم به کانون محل حادثه اعزام شدند.

درویشی افزود: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تلفات به ما اعلام نشده و تنها خشارت جزیی به ساختمان های برخی منازل در روستاها وارد شده است.

او از انتقال تجهیزات و اقلام امدادی از انبارهای جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: اکیپ های امدادی به مناطقی که در معرض خطر و احتمال خسارت وجود دارد اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار زلزله در فارس/ خسارت جزیی زمین لرزه به منازل روستایی

آخرین اخبار زلزله در فارس/ خسارت جزیی زمین لرزه به منازل روستایی