مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-18حوادث

زلزله خشت تنها خسارات مالی جزیی به دنبال داشت


براساس اعلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، زمین لرزه عصر امروز در خشت، تنها خساراتی جزیی به برخی منازل روستایی وارد کرده و به حمدالله هیچ آسیب کلی مالی و خسارت جانی به دنبال نداشته است.

- ایسنا/فارس براساس اعلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، زمین لرزه عصر امروز در خشت، تنها خساراتی جزیی به برخی منازل روستایی وارد کرده و به حمدالله هیچ آسیب کلی مالی و خسارت جانی به دنبال نداشته است.

حسین درویشی شامگاه یکشنبه 27 تیر از اعزام تیم های ارزیاب هلال احمر به منطقه زلزله زده خشت شهرستان کازرون خبر داد و به خبرنگاران گفت: پیرو وقوع زلزله در این منطقه تا کنون 4 تیم به کانون محل حادثه اعزام شدند.

درویشی افزود: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تلفات به ما اعلام نشده و تنها خشارت جزیی به ساختمان های برخی منازل در روستاها وارد شده است.

او از انتقال تجهیزات و اقلام امدادی از انبارهای جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: اکیپ های امدادی به مناطقی که در معرض خطر و احتمال خسارت وجود دارد اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: تاکنون چهار پس لرزه دیگر باعث لرزیدن منطقه شده است اما تاکنون خسارت های جانی و مالی گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله خشت تنها خسارات مالی جزیی به دنبال داشت

زلزله خشت تنها خسارات مالی جزیی به دنبال داشت