مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-18اقتصادي

بازار سرد بستنی و آبمیوه


افزایش قیمت مواد اولیه، شرایط کرونا و کاهش گردش های عصرگاهی و شبانه در تهران و همچنین گرایش مصرف کنندگان به محصولات کارخانه ای و بسته بندی شده، - افزایش قیمت مواد اولیه، شرایط کرونا و کاهش گردش های عصرگاهی و شبانه در تهران و همچنین گرایش مصرف کنندگان به محصولات کارخانه ای و بسته بندی شده، بازار فروش بستنی و آبمیوه طبیعی را محدود کرده است، درحالی که در سال های قبل، فروشگاه های موفق آبمیوه و بستنی از واحدهای صنفی هم اندازه و هم موقعیت خود سود بیشتری کسب می کردند.

بخشی از رکود نیز ناشی از بی مشتری شدن فست فودها و رستوران هایی است که مشتریانشان بعد از خوردن غذای چرب، سراغ آبمیوه های ترش می رفتند تا به قول خودشان، چربی غذا را بشوید و پایین ببرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: آن طور که فروشندگان می گویند، اندازه بازار آبمیوه و بستنی از نظر حجم فروش به یک سوم قبل کاهش یافته است.

قیمت ها حدود دوبرابر شده، اما ترکیب این دو عدد به معنای کاهش 30درصدی درآمدها نیست، بلکه نبود کشش در بازار برای افزایش قیمت محصول نهایی متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه، این کاهش را شدت بخشیده است.

در سال های قبل از شیوع کرونا صندلی های اکثر آبمیوه فروشی ها و بستنی فروشی ها پر بود و حتی مشتریان جلوی این فروشگاه ها صف می کشیدند و خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرد بستنی و آبمیوه

بازار سرد بستنی و آبمیوه