مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 14:402021-07-18اقتصادي

آب پشت سدهای خوزستان به حالت خطرناکی رسیده است


آب پشت سدهای خوزستان به حالت خطرناکی رسیده به گونه ای که کرخه 70 درصد ظرفیت خود را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، عصر امروز در خصوص آخرین وضعیت مربوط به مشکلات خشکسالی و اقدامات انجام شده، ضمن تشکر از مردم خوزستان مبنی بر تحمل مشکلات ناشی از کم آبی، خشکسالی و سختی که در این مسیر تحمل کردند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما خود را موظف به خدمت به مردم می دانیم و در همه مراحل در کنار مردم هستیم، چرا که مشکل آنها مشکل ما هم هست.

وی با بیان ما در چهار حیطه تنش آبی شرب، دام سنگین و سبک، محیط زیست و تالاب ها و کشاورزی کشاورزی دچار مشکلات هستیم، گفت: در سطح کشور از جمله نهادهای انقلابی همچون بنیاد برکت، علوی، ستاد کل نیروهای مسلح، ریاست جمهوری، مجلس، دولت، مجلس و .

پای کار آمده اند تا بتوان از این بحران عبور کرد.

استاندار خوزستان، تصریح کرد: همانطور که مطلع هستید، آب ذخیره پشت سدها بسیار کم شده و به حالت خطرناکی رسیده، به عنوان مثال آب کرخه چیزی حدود 70 درصد ظرفیت خود را از دست داده و چیزی حدود 30 و شاید مقداری بیشتر در آن باقی مانده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه بالغ بر 55 درصد از ظرفیت سدهای کارون از دست رفته، یادآور شد: با این وجود باید طوری برنامه ریزی می کردیم تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پشت سدهای خوزستان به حالت خطرناکی رسیده است

آب پشت سدهای خوزستان به حالت خطرناکی رسیده است