مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-18سياسي

مراسم گرامیداشت واعظ شهید«حاج شیخ احمد کافی» در قوچان برگزار می شود


مراسم گرامیداشت یاد و خاطره واعظ شهید «حاج شیخ احمد کافی» هم زمان با عید سعید قربان با حضور خانواده وی و سخنرانی حجت الاسلام مهدی دانشمند در مسجد جامع امام خمینی(ره) قوچان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، برای اولین بار مراسمی تحت عنوان یادواره شیخ شهید در گرامیداشت حماسه مردم قوچان که در 30 تیر 57  پیکر واعظ شهید مرحوم حاج شیخ احمد کافی تشییع کرده بودند، هم زمان با عید سعید قربان در مسجد جامع امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می شود.

مرحوم کافی در سال 57 طی حادثه مشکوک رانندگی در 20 کیلومتری جاده قوچان به مشهد به شهادت رسید و مردم مؤمن و متدین قوچان پس از اطلاع از این حادثه پیکر این واعظ شهید را از بیمارستان تحویل گرفته و مراسم تشییع باشکوهی را با حضور اقشار مختلف مرم شهرها و روستاهای دیگر و علما و روحانیون آن هم در شرایط ویژه امنیتی که توسط ساواک ایجادشده بود برگزار و در مسجد جامع این شهر هم بر پیکر مرحوم کافی اقامه نماز کردند.

گرامیداشت حماسه مردم قوچان در 30 تیر 57 توسط امام جمعه این شهرستان برنامه ریزی شده که خانواده مرحوم کافی میهمان ویژه این مراسم خواهند بود و سخنرانی حجت الاسلام مهدی دانشمند و نوای حاج جعفر ماه رخسار نیز برای این برنامه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت واعظ شهید«حاج شیخ احمد کافی» در قوچان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت واعظ شهید«حاج شیخ احمد کافی» در قوچان برگزار می شود