مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-18پزشكي

رفع پف چشم و افتادگی پلک با روش بلفاروپلاستی


جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی صورت است.

- موقعیت پلک اصلاح می شود و با برداشتن پوست ، چربی و عضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، ظاهر فرد بهتر و زیباتر می شود، چشم ها مهم ترین عضو صورت هستند و نسبت به اعضای دیگر صورت، تأثیر بیشتری در زیبا به نظر رسیدن چهره فرد دارند ، این عمل باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد شده و قیافه ای جوانتر و سرحال تر و زیباتر به فرد می بخشد.

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از مواردی که در طول عمر انسان در ظاهر صورت اتفاق می افتد و موجبات نارضایتی از ظاهر همچنین خستگی و کاهش دید می شود افتادگی پلک چشم می باشد.

به طور کلی با افزایش سن به دلیل استرس های گوناگون و سبک زندگی نامناسب ممکن است علائم پیری و چین و چروک بر چهره فرد ظاهر شود، علائم چین و چروک و افتادگی پوست اصولاً در یک سوم فوقانی چهره بیشتر از دیگر قسمت ها پدیدار می شود، افتادگی ابرو و افتادگی پلک نیز جزیی از این عوارض کهنسالی است.

از راهکارهای جبران این افتادگی عمل جراحی پلک بالا یا همان بلفاروپلاستی است، ظرافت این عمل در بخیه های پس ازعمل است، عدم جاماندگی بخیه روی پوست پلک بسیار مهم است و این با بخیه های حرفه ای و صحیح قابل دستیابی است و عمل پلک بالا و پایین را می توان هم زمان انجام داد ما در مرکز پوست و موی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع پف چشم و افتادگی پلک با روش بلفاروپلاستی

رفع پف چشم و افتادگی پلک با روش بلفاروپلاستی