مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-18سياسي

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق


اعضای کمیسیون انرژی عصر امروز (یکشنبه) از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق بازدید کرده و از آخرین روند تولید و مصرف برق کشور مطلع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه 27 تیر) از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق بازدید کرده و از آخرین روند تولید و مصرف برق کشور مطلع شدند.

در همین راستا، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اعضای کمیسیون انرژی مجلس طبق برنامه ریزی صورت گرفته از مرکز دیسباچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق بازدید کردند و به همین دلیل جلسه کمیسیون انرژی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار نشد.

  وی افزود: در این بازدید رضا اردکانیان وزیر نیرو و حائری معاون امور برق وزیر نیرو و متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر حضور داشتند که گزارشات خود را درباره اقداماتی که در حال انجام است و طبق آن در حال مدیریت تولید و مصرف برق هستند به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس در این بازدید در جریان آخرین روند فعالیت های این مراکز و چگونگی انتقال برق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق

بازدید اعضای کمیسیون انرژی از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق