مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-18ورزشي

پست معنادار رونالدو؛ «روز سرنوشت»


کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکنون از سرنوشتی که در انتظار وی و باشگاه یوونتوس از پرده برنداشته بود؛ فوق ستاره ای که انتظار می رود ماه جاری به آلیانز آرنا بازگردد.

- آینده کریستیانو رونالدو هنوز مشخص نیست اما مرد پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام از اطلاع رسانی قریب الوقوع در این مورد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکنون از سرنوشتی که در انتظار وی و باشگاه یوونتوس از پرده برنداشته بود؛ فوق ستاره ای که انتظار می رود ماه جاری به آلیانز آرنا بازگردد.

پاول ندود معاون باشگاه یوونتوس در بیرون زمین تمرینی این تیم به یکی از هواداران اطمینان داده است که رونالدو به زودی به تمرینات بانوی پیر ملحق می شود؛ با این حال، فعالیت بیانکونری در بازار نقل و انتقالات به آینده فوق ستاره پرتغالی این باشگاه بستگی دارد.

توتومرکاتووب گزارش کرده است که خورخه مندس مدیربرنامه وی امروز (یکشنبه) با مدیران باشگاه یوونتوس ملاقات خواهد کرد و در آستانه این نشست، رونالدو تصویری از خود را در کنار یک خودروی رولزرویس منتشر و در ضمیمه نوشت: روز سرنوشت.

مرد 36 ساله پرتغالی در رقابت های یورو 2020 در تابستان سال جاری که در نهایت با قهرمانی ایتالیا به اتمام رسید، در چهار بازی پنج گل به ثمر رساند و کفش طلا را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست معنادار رونالدو؛ «روز سرنوشت»

پست معنادار رونالدو؛ «روز سرنوشت»