مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-18اجتماعي

راه اندازی مرکز درمانی اعتیاد زنان در غرب استان اصفهان ضروری است


مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی گلپایگان با هشدار در ارتباط با افزایش اعتیاد در میان بانوان این شهرستان گفت:در غرب استان نیاز به ایجاد یک مرکز درمانی اعتیاد زنان داریم.

- ، مرتضی طبرزدی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان هم اکنون 420 خانوار در حوزه اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار و معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند، اظهار داشت: در بهمن ماه سال 99 مرکز مشاوره ژنتیک غرب استان در گلپایگان افتتاح شده است، یکی از راه های کاهش معلولیت ارائه دریافت مشاوره به هنگام مشاوره ژنتیک است که متأسفانه خانواده ها استقبال خوبی ندارند.

وی با بیان اینکه در این شهرستان آمار اعتیاد به ویژه در میان بانوان افزایش یافته است، گفت: در غرب استان نیاز به ایجاد یک مرکز کمپ ترک اعتیاد زنان محسوس است.

مسئول پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی گلپایگان با بیان اینکه در طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر، ظرفیت مراکز ترک اعتیاد بهزیستی گلپایگان تکمیل می شود، افزود: برخی معتادان تمایلی به درمان اعتیاد ندارند و با حکم دادستان برای به کمپ معرفی می شوند.

توزیع 7 دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت پوشش مسئول مشارکت های مردمی بهزیستی گلپایگان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: سال گذشته برای بیمه 23 مددجو، 111 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز درمانی اعتیاد زنان در غرب استان اصفهان ضروری است

راه اندازی مرکز درمانی اعتیاد زنان در غرب استان اصفهان ضروری است