مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-18سياسي

اعلام نتایج مرحله اول دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم


داوری مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم به پایان رسید و راه یافتگان به مرحله بعد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس داوری مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم به پایان رسید و راه یافتگان به مرحله بعد معرفی شدند.

در این دوره 372 نفر از قاریان و مدرسان در مرحله اول و ورودی دهمین دوره ارزیابی، شرکت کردند که کارنامه نمرات آنها از سوی دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صادر شد.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران این مرحله 122 نفر از قاریان و 61 نفر از مدرسان قرائت قرآن را در یکی از درجات 1 تا 4 حائز نصاب لازم دانسته و مجوز حضور در مرحله بعد که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه است، را صادر کرد ند.

علاوه بر این افراد 37 نفر از قاریان و مدرسان شرکت کننده در دوره نهم که برخی از مفاد آزمونی آنها باقی مانده است هم امسال دوره ارزیابی خود را ادامه می دهند و مجموعاً تعداد 220 نفر در مرحله دوم این دوره حضور دارند.

چنانچه هر یک از شرکت کنندگان، نسبت به نمره خود در یکی از موضوعات تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتداء درخواست تجدیدنظر داشته باشند، حداکثر تا 48 ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند تا از طریق پروفایل شخصی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج مرحله اول دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم

اعلام نتایج مرحله اول دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم