مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-18سياسي

شهردار شیراز باید سیاسی باشد/ 5500 میلیارد تومان بدهی داریم


مدیریت شهری در کلان شهرها نظیر کلان شهر شیراز باید سیاسی باشد و نمی توان انتظار داشت شهردار، شخصی سیاسی نباشد.

- ، حیدر اسکندر پور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این موضوع که افراد منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کنند که سیاسی نیستند بیان نادرستی از واقعیت است زیرا این گونه افراد باید بینش سیاسی، اجتماعی و … داشته باشند تا بتوانند مطالبات مردمی را پیگیری کنند.

اسکندر پور ادامه داد: شخصی که سیاسی نباشد نمی تواند نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی باشد البته نباید این نکته را فراموش کرد که اگر فردی سیاسی باشد مشکلی نیست ولی نباید کار سیاسی کرد و برای حزب خاصی اقدام به فعالیت نمود.

اسکندر پور در بیان فعالیت های اقدام شده در شهرداری تحت مدیریتش عنوان کرد: 97 درصد از بودجه عمرانی شهرداری شیراز در سال 97 صرف پروژه های ناتمامی شد که در شهرداری قبل برای دوره بعد از خود گذاشته بود این در حالی است که بیش از 70 درصد ایستگاه های خط یک مترو در این دوره به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در این دوره برای بهره برداری از خط دو مترو نیز بالغ بر دو هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار به این خط تزریق شده است البته نباید از این موضوع غافل شد که خط دو متر، خطی ویژه در کشور است چون در حوزه حفاری در کشور سرآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شیراز باید سیاسی باشد/ 5500 میلیارد تومان بدهی داریم

شهردار شیراز باید سیاسی باشد/ 5500 میلیارد تومان بدهی داریم