مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-18سياسي

756 هکتار اراضی ملی در اردبیل در تصرف سودجویان است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 756 هکتار اراضی ملی و بیت المال در تصرف سودجویان و افراد فرصت طلبی است که از این اراضی به نفع خود استفاده می کنند.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر 756 هکتار اراضی ملی و بیت المال در تصرف سودجویان و افراد فرصت طلبی است که از این اراضی به نفع خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام حسین کثیرلو 27 تیر در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اردبیل اظهار کرد: ما با رؤسای دادگستری در مناطق مختلف استان به صورت ویدئوکنفرانسی در ارتباط هستیم و تاکیدمان بر این است تا بیشترین وقت خود را صرف احیای حقوق عامه و بیت المال کنند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر تعرض برخی افراد فرصت طلب و سوءاستفاده کننده را به اراضی ملی، جنگل ها، حریم رودخانه ها و حریم شهرها شاهد بودیم که با تقویت نظارت و همکاری دستگاه های انتظامی و شهرداری ها سعی بر این است تا جلوی تعرض به اراضی ملی گرفته شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با رویکرد پیشگیرانه سعی می کنیم تا همه افراد را متوجه حفظ بیت المال و سرمایه های ملی کنیم تا صیانت از جنگل ها و مراتع به شکل طبیعی اتفاق بیفتد اما اگر افرادی سودجو و فرصت طلب بخواهند از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کنند، قطعا با متعرضان به بیت المال برخوردی جدی و بدون اغما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

756 هکتار اراضی ملی در اردبیل در تصرف سودجویان است

756 هکتار اراضی ملی در اردبیل در تصرف سودجویان است