مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-18سياسي

اعتبار بیمه قالی بافان و شاغلان صنایع دستی در بودجه 1400 احیا شود


حذف ردیف اعتباری مختص بیمه قالی بافان و شاغلان صنایع دستی در آخرین نسخه از قانون بودجه 1400 امکان تداوم بیمه اقشار مشمول و اجرای تکالیف قانونی محوله را غیرممکن ساخته است.

- رییس مرکز ملی فرش ایران، گفت: حذف ردیف اعتباری مختص بیمه قالی بافان و شاغلان صنایع دستی در آخرین نسخه از قانون بودجه 1400 امکان تداوم بیمه اقشار مشمول و اجرای تکالیف قانونی محوله را غیرممکن ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شاتا، فرح ناز رافع در این خصوص اضافه کرد: علیرغم اینکه این بودجه در تبصره 14 بودجه 1400 توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شد و به تایید شورای نگهبان رسید اما ردیف بودجه در بازگشت به مجلس جابجا شده و از تبصره 14 به بند (و) تبصره (2) بودجه تغییر یافته که این موضوع تداوم بیمه اقشار مشمول و اجرای تکالیف قانونی محوله را غیرممکن ساخته است.

وی گفت: فعلاً مشخص نیست که برای این ردیف بودجه، اعتبار در نظر گرفته شود و سازمان تامین اجتماعی با توجه به دیون خود قادر به تامین و پرداخت بیمه دو میلیون قالیباف نمی باشد، نکته مهم آن که در حال حاضر فقط 261 هزار نفر یعنی یک دهم جمعیت قالیبافان تحت پوشش بیمه هستند.

رییس مرکز ملی فرش ایران از زحمات فراکسیون اجتماعی و فراکسیون زنان مجلس و فرهنگی نماینده مردم تبریز برای پیگیری بیمه قالیبافان تشکر کرد و افزود: از سازمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار بیمه قالی بافان و شاغلان صنایع دستی در بودجه 1400 احیا شود

اعتبار بیمه قالی بافان و شاغلان صنایع دستی در بودجه 1400 احیا شود