مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-18سياسي

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: خون خواه 2 جوان کشته شده ایم


آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف جریان ضد انقلاب این است که روی مطالبات مردمی موج سواری کرده و آن را به نفع خود مصادره کند که قطعاً این کارها سوءاستفاده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر مطالبه برحق مردم، گفت: نیروهای مردمی و مطالبه گر باید با دقت، بصیرت و هوشیاری قدم بردارند تا هیچ گونه زمینه ای برای سوءاستفاده دشمن ایجاد نکنند.

آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز با انتقاد از به حاشیه بردن مطالبات مردمی توسط برخی گروهک های ضد انقلاب، اظهار کرد: مطالبات کشاورزان و دامداران خوزستانی به ویژه آن هایی که در مسیر رودخانه کرخه قرار دارند و متضرر شدند مطالبه به حق و قانونی است و هیچ کس با آن مخالفت ندارد.

وی افزود: اما در میان مطالبات مردمی جریاناتی شناسایی می شوند که از آن سوی آب در خارج از کشور با وجود اینکه هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند اما مترصد فرصت برای سوءاستفاده های حزبی و باندی خود هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف جریان ضد انقلاب این است که روی مطالبات مردمی موج سواری کرده و آن را به نفع خود مصادره کند که قطعاً این کارها سوءاستفاده، جنایت و خیانت به آرمان های ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: خون خواه 2 جوان کشته شده ایم

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان: خون خواه 2 جوان کشته شده ایم