مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-18اجتماعي

سیل و طوفان دمار از روزگار کرمانی ها در آورد/ ادامه جستجوی مفقودین سیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: وقوع طوفان و سیل در چند روز اخیر باعث ایجاد خسارت به بخش های مختلف در استان کرمان شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: وقوع طوفان و سیل در چند روز اخیر باعث ایجاد خسارت به بخش های مختلف در استان کرمان شد.

مجید سعیدی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت خسارات بلایای طبیعی به استان کرمان در چند روز اخیر اظهار کرد: متاسفانه در چند روز گذشته طوفان و سیل خساراتی به منازل مسکونی و در بخش زیرساخت های شهری و روستایی به معابر، گاز، برق و .

وارد کرده است.

وی افزود: همچنین بارش شدید باران و وقوع سیل و طوفان خسارت های بسیاری در بخش کشاورزی به باغات، اراضی زراعی، کندوهای زنبور عسل، دام سبک و سنگین، قنوات، سیستم های آبیاری کشاورزی وارد کرده است.

سعیدی با بیان اینکه در حال برآورد خسارات هستیم، تصریح کرد: متاسفانه به حدود 200 واحد مسکونی در استان کرمان خسارت وارد شده که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند.

این مقام مسئول عنوان کرد: تعدادی از این واحدهای مسکونی خسارت دیده در حاشیه حریم رودخانه بوده اند اما به دلیل حجم بالای آب رودخانه، سیلاب وارد این منازل شده و برخی از آنها از قدیم در حریم رودخانه قرار داشته اند که اکنون در این سیلاب دچار خسارت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و طوفان دمار از روزگار کرمانی ها در آورد/ ادامه جستجوی مفقودین سیل

سیل و طوفان دمار از روزگار کرمانی ها در آورد/ ادامه جستجوی مفقودین سیل