مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-18اقتصادي

سفر به قشم ممنوع شد


واکسیناسیون افراد بالای 50 سال نیز در قشم و هرمزگان زودتر از موعد مقرر در کشور آغاز شده است و هیچ گونه مشکلی در تامین واکسن برای افراد مشمول این رده سنی وجود ندارد.

- فرماندار قشم گفت: محدودیت های تردد در اسکله های این شهرستان اعمال می شود و ورود خودروهای غیر بومی و مسافر به داخل جزیره و همچنین خروج خودروی بومی و شهروندان قشم ممنوع است.

علیرضا نصری رو یکشنبه در ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان قشم افزود: بنا بر وضعیت شیوع ویروس کرونا و افزایش بیماران بستری و موارد مثبت، این محدودیت ها با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد درون شهری شبانه خودروها، از ساعت 22 تا سه بامداد ادامه دارد و جریمه رانندگی برای آن صادر می شود.

مجتمع های تجاری قشم تعطیل شد فرماندار قشم تصریح کرد: مشاغل گروه 2، سه و چهار نیز تعطیل اعلام می شود و بر این اساس فعالیت مجتمع های تجاری، مدرسه های شبانه روزی، باشگاه های ورزشی مربوط به ورزش های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه ها و چایخانه ها تعطیل و مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا تبدیل وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است.

وی تاکید کرد: هرگونه تجمع، دورهمی، عزا و عروسی در قشم ممنوع است و توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به قشم ممنوع شد

سفر به قشم ممنوع شد