مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-18سياسي

حسینی کیا: وزیر نیرو در خصوص بحران بی برقی به مردم پاسخ دهد


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکل بر برقی این روزهای کشور تاکید کرد: وزارت نیرو به مردم پاسخ دهد چرا در این مدت کوتاهی کرده تا امروز دچار بحران بی برقی شده ایم.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکل بر برقی این روزهای کشور تاکید کرد: وزارت نیرو به مردم پاسخ دهد چرا در این مدت کوتاهی کرده تا امروز دچار بحران بی برقی شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: رها شدگی بازار توسط دولت در روزهای پایانی داد مردم را درآورده است، رهاشدگی بازار از مرغ و گوشت گرفته تا سیمان و فولاد نشان از بی توجهی دولت به ملت است و اعتماد به برجامی که میوه آن گندیده بود، به داد به مردم برسید، چرا که در شرایط بد معیشتی قرار گرفته اند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در ادامه خطاب به وزرای کشور و کشاورزی، بیان کرد: بحران بی آبی و خشکسالی داد کشاورزان منطقه سنقر و کلیایی را درآورده است و مردم را به خاک سیاه نشانده است، ستاد بحران به صورت فوری خسارات را جبران کند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: وزارت نیرو و صمت به دلیل بی تدبیری عامل اصلی گرانی سیمان و فولاد هستند، با دستان خودمان بازار سیمان و فولاد را به مافیاها داده ایم، امروز وظیفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی کیا: وزیر نیرو در خصوص بحران بی برقی به مردم پاسخ دهد

حسینی کیا: وزیر نیرو در خصوص بحران بی برقی به مردم پاسخ دهد